Adé mitenand! - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Charlotte Bekker - WaarBenJij.nu Adé mitenand! - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Charlotte Bekker - WaarBenJij.nu

Adé mitenand!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

17 November 2012 | Zwitserland, Zürich

Lieve lezers,dit wordt alweer het laatste berichtje. Nog 1 week en dan wordt ik alweer opgehaald door papa en Wouter. Ik heb al veel snurkers over de vloer gehad, maar de grootste komt nog (..zucht). Gelukkig heb ik hierna 6 weken vakantie om ervan bij te komen.

Maar even een kleine update, ik zal geen lange verhalen meer schrijven maar een aantal dingen wil ik jullie toch niet onthouden (zie ook vooral de foto’s). Mama was een weekend langs geweest en we zijn o.a naar Luzern gegaan en Pilatus op geweest met de steilste tandradbaan van de wereld. Ook Tim was weer langs gekomen en we hebben front-row gestaan bij het concert van Keane!

Op stage ben ik bezig om alles af te ronden. De eerste feedback over mijn verslag was heel positief, dus nog een paar kleine veranderingen, donderdag presenteren en dan zit het erop. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad hier, veel geleerd, gedaan en gezien maar kijk er ook naar uit om weer terug te komen, zeker nu de feestdagen voor de deur staan en om jullie allemaal weer lastig te vallen. Dit weekend ben ik bezig om alvast wat dingen regelen voor vertrek en vanavond is er een afscheidsfeestje met het huis.

Bedankt voor het volgen van mijn reisblog, als je meer verhalen wilt horen of gezellig wil theeleuten doe dan even een berichtje.

Lieve groetjes uit Zürich,

Charlotte

p.s. Naast een wasknijper op zijn neus tegen het gesnurk moet papa ook nog zijn hoogtevrees overwinnen, Wouter wil namelijk de bergen in en daarvoor moet je echt met een gondel.

• 17 November 2012 - 17:51

Papa:

Zucht.
    Een beetje snurken kan toch geen kwaad. Goed voor de luchtwegen.
    En hoogtevrees is geen probleem als die ver..... bergen niet zo hoog waren.
    Vrijdag halen we haar met onze limo op en hopen alles mee terug te krijgen.
    Wel leuk dat ze met Wouters verjaardag thuis is.
    Ik ben wel van plan om de hele zaterdag op dat kruispunt te gaan staan om naar al die mooie auto´ s te kijken, en dat onder het genot van een braadworst. Het weekend kan niet meer stuk.
    Succes donderdag en tot vrijdag.

Papa

• 18 November 2012 - 19:10

Tante/oom:

We hebben weer even genoten. Fijn dat je het zo positief ervaren hebt. En ook al snurkt jouw vader, hij komt toch maar!!!! Fijne dagen nog en succes voor de toekomst. Groetjes, oom/tante